Dostawa i zwroty

Szczegółowe zasady dostawy i zwrotów towarów zostały opisane w Regulaminie sklepu.

Zasady dostawy

Paczki są wysyłane po potwierdzeniu przez nas zamówienia po otrzymaniu wpłaty na konto bankowe za pomocą płatności online, a w przypadku płatności za pobraniem - po potwierdzeniu zamówienia przez Klienta. Paczki zwykle wysyłamy kurierem DPD ze względu na to, iż ten kurier nas nigdy nie zawiódł, odbiera i dostarcza paczki w trybie ekspresowym, często na drugi dzień. Na życzenie klienta możemy wysłać paczkę kurierem InPost, POCZTEX, DHL lub Fedex. Kurierzy ci zapewniają szybkie dostawy możliwością śledzenia przesyłki. Dzięki integracji rozwiązań programistycznych nasi klienci mogą śledzić przesyłkę online na naszej stronie internetowej oraz stronie dostawcy po wpisaniu kodu przesyłki.

W przypadku gdyby Twoja paczka opóźniała się, prosimy o chwilę cierpliwości. Czasami musimy skompletować zamówienie, co może trwać do 2 dni roboczych a czasami nie z naszej winy kurier nie odbiera przesyłki w ustalonym dniu i w efekcie paczka dociera do klienta opóźniona. Dokładamy wszelki starań by takie sytuacje nie miały miejsca, a gdy się zdarzą dołączamy upominek w ramach rekompensaty za opóźnioną realizację.

Koszt przesyłki zawiera koszt pakowania i koszt dostawy. Ostateczna cena przesyłki zależy od kilku parametrów takich jak waga, rozmiary czy odległość.

Jeśli masz ochotę zamówić więcej produktów, dołóż je do jednego zamówienia, aby otrzymać jeden koszt przesyłki, w przeciwnym wypadku za dostawę zapłacisz podwójnie.

Standardowo produkty są dodatkowo zabezpieczane folią bąbelkową, tak aby nie uszkodzić i nie zgnieść produktu w transporcie.

W paczce oprócz produktu znajdziesz także fakturę / paragon za towar, regulamin sklepu oraz formularz odstąpienia od umowy zgodny z ustawą.

Zasady zwrotu

Czas na zwrot pozwala Państwu przymierzyć produkty w domu i podjąć właściwą decyzję zakupową. Zwroty przyjmujemy w ciągu 30 dni. Aby skorzystać z prawa zwrotu, wypełnij formularz zwrotu, zapakuj przesyłkę we własnym zakresie i odeślij ją na swój koszt. Zwracane produkty nie mogą nosić śladu używania. Nie jest możliwy zwrot produktów bez wad, które zostały zakupione na miejscu w sklepie stacjonarnym.

Adres do zwrotów: Top Tenis - FSTR Sp. z o.o., ul. Czeczota 31, 02-607 Warszawa